14 dni zwrot 170 000 zadowolonych klientów 3000 okapów znanych marek

Zwroty

Masz prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni. W celu złożenia zwrotu należy:

  • Krok 1: Wypełnij poniższy formularz,
  • Krok 2: Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu uzyskania numeru sprawy (kontakt tel: +48 13 49 27 557),
  • Krok 3: Solidnie spakuj okap na czas transportu i naklej w widocznym miejscu na paczce uzyskany numer sprawy
  • Krok 4: Wyślij przesyłkę na swój koszt na adres:

    HerlinGroup Sp. z o.o.
    ul. Hanasiewicza 15
    35-103 Rzeszów

  • Krok 5: Zwrot należności zostanie dokonany po weryfikacji do 14 dni po otrzymaniu produktu.




Kiedy mogę skorzystać z prawa do zwrotu okapu?

Otrzymałeś pełnowartościowy okap kuchenny i chcesz skorzystać z prawa do zwrotu w terminie 14 dni od daty zakupu. Z prawa tego możesz skorzystać wyłącznie w sytuacji, w której towar ten nie został przez Ciebie lub w transporcie uszkodzony, nie był montowany, nie nosi śladów użytkowania, jest pełnowartościowy oraz został prawidłowo spakowany.

Jak prawidłowo spakować okap do zwrotu?

1. Owiń okap w folię oraz zabezpiecz go oryginalnymi styropianami, dokładnie w taki sposób, w jaki został do Ciebie dostarczony. Możesz użyć dodatkowych styropianów i folii bąbelkowej.
2. Do paczki dołącz komplet akcesoriów, które otrzymałeś wraz z okapem. Pamiętaj, aby akcesoria umieścić w miejscu, w którym były pierwotnie zapakowane, aby nie uszkodziły okapu.
3. Formularz zwrotu umieść w folii i przyklej go na paczkę.
5. Starannie oklej karton taśmą, tak aby uniknąć otwarcia się kartonu podczas transportu.
6. Jeżeli otrzymałeś okap kuchenny na palecie, pamiętaj o jego zwrocie również na palecie. Jeżeli nie masz takiej możliwości, skontaktuj się z opiekunem Twojego zamówienia w celu omówienia szczegółów.
7. Usuń z kartonu stare oznakowania takie jak list przewozowy i inne etykiety, które nie mają już zastosowania.
8. Pamiętaj, że obowiązkiem kuriera jest naklejenie listu przewozowego w Twojej obecności.

Co w przypadku kiedy otrzymałeś okap uszkodzony w transporcie?

Paczkę z okapem należy sprawdzić w obecności kuriera. W sytuacji, gdy kurier odmówi i nie zgodzi się poczekać należy w dniu doręczenia przesyłki lub najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zgłosić uszkodzenie paczki w transporcie na infolinii spedycji.

Co w przypadku kiedy minął czas 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia w transporcie?

Na zgłoszenie protokołu szkody okapu masz maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia doręczenia przesyłki. Po tym terminie należy skontaktować się z handlowcem w celu ustalenia indywidualnego rozwiązania sprawy.

Co w przypadku, kiedy chcesz zwrócić pełnowartościowy okap (korzystając ze swojego prawa zwrotu 14 dni), ale okap dotarł do nas uszkodzony w transporcie?

W przypadku uszkodzenia okapu kuchennego w trakcie transportu, wszystkie zwroty są indywidualnie rozpatrywane (w zależności od okoliczności uszkodzenia) po kontakcie z opiekunem zamówienia.

Po jakim czasie nastąpi zwrot środków na moje konto?

Płatność za okap zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta w formularzu numer rachunku w terminie do 14 dni.
Zwracany towar nie może nosić śladów używania oraz montażu. Płatność za okap zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta w formularzu numer rachunku w terminie do 14 dni.