0 Your Koszyk

Formularz zwrotu


Masz prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie do 28 dni, ale sklep OkapyKuchenne.pl wychodzi na przeciw wymaganiom klientów i pozwalamy na zwrot do 28 dni od dnia otrzymania przesyłki. W celu złożenia zwrotu należy:


  • Krok 1: Wypełnij poniższy formularz,
  • Krok 2: Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu uzyskania numeru sprawy (kontakt tel: +48 13 49 27 557),
  • Krok 3: Solidnie spakuj okap na czas transportu i naklej w widocznym miejscu na paczce uzyskany numer sprawy
  • Krok 4: Wyślij przesyłkę na swój koszt na adres:
  • HerlinGroup Sp. z o.o.
    ul. Hanasiewicza 15
    35-103 Rzeszów

  • Krok 5: Zwrot należności zostanie dokonany po weryfikacji do 14 dni po otrzymaniu produktu.


Aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia produktu w przesyłce zwrotnej: 1. Owiń produkt w folię, piankę jaką był fabrycznie zapakowany tak, aby uniknąć zarysowań. 2. Do paczki dołącz komplet akcesoriów które produkt posiadał, zwracając uwagę na ich miejsce aby nie uszkodziły produktu. 3. Zabezpiecz produkt oryginalnymi przekładkami, wypełniaczami tak aby był usztywniony wewnątrz paczki. Dodatkowo można użyć: styropianu, folii bąbelkowej a nawet kulek zwiniętego papieru. 4. Formularz zwrotu umieść w folii i przyklej na paczkę. 5. Starannie oklej karton taśmą pakową, tak aby uniknąć otwarcia się kartonu podczas transportu i zapewnić jego sztywność. Jeśli sytuacja tego wymaga przygotuj przesyłkę na palecie. 6. Miej na uwadze to że Twoja paczka będzie wielokrotnie przewożona, przenoszona, sortowana czy układana piętrowo. 7. Z kartonu nie może wystawać jego zawartość. 8. Przesyłka powinna posiadać regularne kształty. 9. Pamiętaj aby z kartonu usunąć wszelkie stare oznakowania (list przewozowy, kody przewoźnika i inne oznaczenia) które nie mają już zastosowania. 10. Pamiętaj że obowiązkiem kuriera jest naklejenie listu przewozowego w Twojej obecności.

Korzystając z prawa zwrotu do 28 dni w w przypadku, gdy okap nie spełnił oczekiwań np. pod kątem wizualnym, funkcjonalnym, czy innym (natomiast nie został uszkodzony w transporcie ani nie posiada wady fabrycznej) należy odesłać go na własny koszt, spedycją we własnym zakresie. Należy wówczas okap dokładnie spakować i zabezpieczyć, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie, gdyż w razie uszkodzenia ponosisz pełną odpowiedzialność za tą paczkę. Jeżeli paczka przyjdzie na nasz magazyn uszkodzona wówczas istnieją 3 rozwiązania: Odbierasz paczkę z uszkodzonym produktem z naszego magazynu i składasz reklamację w firmie kurierskiej, w której zamawiany był transport. Zlecasz naszej firmie przywrócenie okapu do stanu fabrycznego, zrzekasz się prawa do zgłaszania reklamacji w firmie transportowej, natomiast nasza firma pomniejsza kwotę zwrotu o wartość uszkodzenia. Zlecasz naszej firmie przywrócenie okapu do stanu fabrycznego za opłatą i z powrotem odbierasz okap z naszej firmy. Następnie we własnym zakresie składasz reklamację w firmie transportowej.

Paczkę z okapem należy sprawdzić w obecności kuriera, jeśli nie zgodzi się poczekać – sprawdzić należy w dniu doręczenia i uszkodzenie zgłosić na infolinii spedycji, natomiast czas na sporządzenie protokołu z kurierem to 7 dni. Ważne, aby zgłoszenie telefoniczne było tego samego dnia przez infolinię spedycji. Generalnie zgłoszenie o otrzymaniu uszkodzonej paczki może klient zgłosić do 7 dni ale wtedy reklamacja, którą składamy zostaje odrzucane. W momencie odbioru paczki, kiedy kurier nie ma czasu poczekać to należy przed podpisaniem zaznaczyć odbiór przesyłki z zastrzeżeniem. Jeżeli od doręczenia paczki minęło 7 dni a okazała się uszkodzona wtedy klient musi skierować się o pomoc do nas, zaproponujemy odpłatną naprawę, czy wysłanie nowej części, która wcześniej się uszkodziła.

Płatność za okap zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta w formularzu numer rachunku w terminie do 14 dni.





Pamiętaj! Zwracany towar nie może nosić śladów używania oraz montażu. Płatność za okap zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta w formularzu numer rachunku w terminie do 14 dni.


Pytania