Wymiana i zwrot towaru

 

Zwrot


 


Masz prawo wymiany zakupionego towaru w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W celu wymiany należy złożyć nowe zamówienie oraz postępować wg poniższych wskazówek:


  • Zgłoś chęć wymiany okapu
  • Wypełnij formularz wymiany towaru (DOC) i wyślij wypełniony formularz zwrotu na adres: sklep@okapykuchenne.pl ,
  • Poczekaj na maila z numerem sprawy
  • Złóż nowe zamówienie, a w polu „Komentarz” wpisz „WYMIANA” 
  • Spakuj towar, oświadczenie i dowód zakupu.
  • Na przesyłce umieść numer sprawy i wyślij przesyłkę na adres: 

SKLEP OKAPYKUCHENNE.PL

ul. Hanasiewicza 15

35-103 Rzeszów


Wymieniany towar nie może nosić śladów używania oraz montażu. 

Nowe zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po otrzymaniu od Państwa przesyłki z wymienianym okapem i weryfikacji jego stanu oraz opłaceniu różnicy w cenie w przypadku wyboru nowego, droższego okapu. W przypadku wyboru okapu tańszego zwrot nadpłaty odbędzie się na konto Klienta wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu do 7 dni. 


Wymiany można dokonać tylko dla zamówienia z dostawą na terenie Polski.


  

Wysyłka okapów za granicę

 << sprawdź tutaj >>

 


 

Pytania

 

 

Dlaczego warto kupować w okapykuchenne.pl?

Otrzymujesz od nas nie tylko idealnie dopasowany do Twoich potrzeb produkt, ale również doskonałą obsługę i wsparcie na każdym etapie.


Co to oznacza?

  1. Każdy produkt w sklepie jest opisywany zgodnie z rzeczywistymi parametrami. Zdjęcia faktycznie odzwierciedlają wygląd okapów. Dzięki temu wiesz co kupujesz.
     
  2. Bazując na 14 - letnim doświadczeniu, regularnie biorąc udział w najbardziej prestiżowych branżowych targach na świecie, jak nikt na rynku najlepiej doradzimy co wybrać, aby móc się cieszyć skutecznym i eleganckim sprzętem na lata. 
     
  3. Możesz do nas napisać maila, zadzwonić, czy zadać pytanie na czacie. Zawsze szybko odpowiadamy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze 8:00 - 17:00 (dyżur 17:00 - 20:00) oraz w soboty dyżur od 9:00 do 16:00. 
     
  4. Otrzymasz dedykowanego opiekuna, który pomoże wybrać najlepszy sprzęt do Twojej kuchni pod kątem wizualnym i funkcjonalnym oraz dobierze odpowiednie akcesoria, usprawniające proces montażu i konserwacji. 
     
  5. Wysyłając Twój okap, sprawdzamy go i dopakowujemy, aby jak najlepiej zabezpieczyć go w trakcie transportu
     
  6. Okap możemy wysłać do Ciebie bezpośrednio na podany adres lub możesz go odebrać osobiście w najbliższym stacjonarnym punkcie (wówczas oszczędzasz na kosztach transportu). 
     
  7. Okap nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz zwrócić go do 14 dni, wymienić na inny model za 0 zł.
     
  8. Kupując okap w naszym sklepie masz dożywotnią gwarancję fachowej opieki w zakresie montażu, użytkowania i konserwacji.
     

Nie kupujesz u nas tylko okapu, ale pełną satysfakcję z dobrego wyboru na lata.

 
Ładuję...