Reklamacje i serwis


Reklamacje


Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości oferowanych produktów, jednak w trosce o pełną satysfakcję z zakupów w naszym sklepie informujemy, że istnieje możliwość reklamacji zamówionego towaru na warunkach określonych w ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 02.03.2000 r. (Dz.U.00.22.271).  
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Nieuzasadnione reklamacje i uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z obsługą tego typu przypadków pokrywa zamawiający. 

Aby dokonać reklamacji towaru należy wypełnić formularz reklamacji (DOC, PDF) i wysłać go na adres: sklep@okapykuchenne.pl .

W przypadku reklamacji towaru prosimy o przesłanie wraz ze zwracanym lub reklamowanym towarem następujących dokumentów: oryginał faktury VAT oraz dokumentację okapu (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi) Pragniemy poinformować, że zwrot wartości towaru nastąpi przelewem, dlatego prosimy o podanie pełnej nazwy, adresu i numeru rachunku bankowego. 

 


 

 

Serwis
 

Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane placówki serwisowe na terenie Polski, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. 

W przypadku otrzymania niewypełnionej karty gwarancyjnej, spowodowanego możliwością naruszenia opakowania zabezpieczającego przed uszkodzeniem podczas transportu, prosimy po rozpakowaniu przesyłki o przesłanie karty gwarancyjnej do siedziby sklepu . Kartę uzupełnimy i niezwłocznie odeślemy.

W przypadku reklamacji towaru, który uległ awarii w normalnych warunkach użytkowania i kwalifikuje się do naprawy, prosimy o zgłoszenie tego bezpośrednio do producenta lub autoryzowanego punktu serwisowego wskazanego w Karcie Gwarancyjnej lub/ w Instrukcji Obsługi. Informacje takie można uzyskać także na stronie internetowej producenta oraz tutaj.
 

 

  

 

Dlaczego warto kupować w okapykuchenne.pl?

Otrzymujesz od nas nie tylko idealnie dopasowany do Twoich potrzeb produkt, ale również doskonałą obsługę i wsparcie na każdym etapie.


Co to oznacza?

  1. Każdy produkt w sklepie jest opisywany zgodnie z rzeczywistymi parametrami. Zdjęcia faktycznie odzwierciedlają wygląd okapów. Dzięki temu wiesz co kupujesz.
     
  2. Bazując na 14 - letnim doświadczeniu, regularnie biorąc udział w najbardziej prestiżowych branżowych targach na świecie, jak nikt na rynku najlepiej doradzimy co wybrać, aby móc się cieszyć skutecznym i eleganckim sprzętem na lata. 
     
  3. Możesz do nas napisać maila, zadzwonić, czy zadać pytanie na czacie. Zawsze szybko odpowiadamy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze 8:00 - 17:00 (dyżur 17:00 - 20:00) oraz w soboty dyżur od 9:00 do 16:00. 
     
  4. Otrzymasz dedykowanego opiekuna, który pomoże wybrać najlepszy sprzęt do Twojej kuchni pod kątem wizualnym i funkcjonalnym oraz dobierze odpowiednie akcesoria, usprawniające proces montażu i konserwacji. 
     
  5. Wysyłając Twój okap, sprawdzamy go i dopakowujemy, aby jak najlepiej zabezpieczyć go w trakcie transportu
     
  6. Okap możemy wysłać do Ciebie bezpośrednio na podany adres lub możesz go odebrać osobiście w najbliższym stacjonarnym punkcie (wówczas oszczędzasz na kosztach transportu). 
     
  7. Okap nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz zwrócić go do 14 dni, wymienić na inny model za 0 zł.
     
  8. Kupując okap w naszym sklepie masz dożywotnią gwarancję fachowej opieki w zakresie montażu, użytkowania i konserwacji.
     

Nie kupujesz u nas tylko okapu, ale pełną satysfakcję z dobrego wyboru na lata.

 
Ładuję...